Kvinna arbetar på IT-support för företag

IT-support för företag - trygg & snabb

Sharp IT-support för företag finns där för att lösa era IT-problem - dygnet runt och året om. Våra tjänster effektiviserar och minskar era kostnader.

Kontakta oss

Effektiv IT-support 24/7 för företag

Vårt team av svensk- och engelsktalande specialister är tillgängliga dygnet runt för snabbaste hjälpen. Med vår IT-support för företag blir ni effektiva, ökar IT-säkerheten och sänker era kostnader.

Vi kan identifiera och implementera rätt lösningar för er IT-verksamhet, allt utefter era specifika önskemål. 


Support för företag

Frågor & Svar

Här hittar du vanliga frågor och svar om IT-support för företag. 

Vad är helpdesk?

En helpdesk hjälper dig att lösa dina problem relaterade till IT. Det är vanligt att kontakta en helpdesk via mail eller telefon och få hjälp via fjärrstyrning. En helpdesk är ofta det första steget i en supportkedja.

Vad gör en first line support?

En first line support är den första kontakten inom ett företag för kunder som behöver hjälp eller stöd med IT-frågor eller tekniska problem.

Erbjuder Sharp IT-support i hela landet?

Ja, vi erbjuder support i hela landet.