Synappx Collaboration Hub
Synappx Collaboration Hub gör det enkelt att starta alla BYOM-möten (Bring Your Own Meeting), hybrid- eller PC-möten. Helt beröringsfri kontroll över alla mötesprocesser och aktiviteter från din mobila enhet gör att fokus kan ligga på samarbete och nå önskat resultat med mötet.
- Undersökningar har visat att det i genomsnitt tar 12 minuter* innan man får något produktivt gjort på möten på grund av all tid det tar att t.ex. ansluta till en storskärm, starta ett konferenssystem eller hitta rätt underlag. Synappx Meeting-programvara hjälper till att lösa dessa problem, så att man kan fokusera på samarbete och idéutbyte
- Det är en utmaning för de anställda att organisera och hålla produktiva möten
- Många möten startar inte i tid på grund av tekniska utmaningar
- Det innebär en utmaning att koordinera tekniken i mötesrum
Synappx Collaboration Hub gör möten effektiva och produktiva samt erbjuder en konsekvent användarupplevelse med vilken molntjänst som helst som används. För att lära dig mer, ladda ner vårt datablad nedan.
*Baserat på 2017 Sharp och Spiceworks undersökning av medelstora företag.

Hantera alla typer av konfigurationer effektivt
Här är några vanliga möteskonfigurationer, som alla har samma konsekventa och effektiva användarupplevelse:
- One-to-one: Synappx installerad på en användares PC
- Mindre mötesrum: Synappx installerad på en användares PC och kopplad till en stor skärm
- Konferensrum: Synappx installerad på en användares PC och kopplad till en stor skärm med kamera, högtalare och mikrofon allt med trådlös uppkoppling
- Större anläggning: Synappx installerad på PC och hanteras via PRO AV-utrustning

Synappx Collaboration Hub
Smartare möten med bättre samarbete

Enkel och smidig övergång från "personlig" till "delad"
- Samma användarupplevelse oavsett om du använder en personlig dator, använder en sofistikerad inbäddad PC-installation på rummet eller använder någon av de populära molnvideokonferensplattformarna
- Inga svårigheter eller problem med att komma åt anslutna kameror och annan AV-utrustning som en del av ett hybridmöte
- Enkel åtkomst till molndokument och delning av dem med alla mötesdeltagare

Mindre oro, mer produktivitet
- Inga bekymmer eller rädslor för att använda okänd mötesrumsutrustning
- Inga hygienproblem vid beröring av delad utrustning när du använder Synappx Go-appen på en mobil enhet
- Total kontroll över alla mötesprocesser och aktiviteter från enkelheten och komforten hos en handhållen mobil enhet
- Användning av en dator på rummet eliminerar oavsiktlig BYOM-delning av konfidentiell information

Automatiserad och strömlinjeformad drift
- Identiska processer och välbekanta menyalternativ vid åtkomst till data från flera molnlagringstjänster eller vid användning av olika molnbaserade videokonferensplattformar eller annan märkes-AV-utrustning
- Standardiserad meny- och konfigurationsprocess vid användning av ad hoc- eller schemalagda kalendermöten
Central hantering
Med Synappx-adminportalen kan du ha koll på och hantera Synappx-applikationerna från ett ställe. Här har administratörer kontrollen över Synappx-applikationernas alla viktiga delar från en central plats. Genom visualiserade data får administratörer insikt i organisationstrenderna.

Säkerheten är vår högsta prioritet
Säkerheten står alltid i fokus hos Sharps innovativa tekniklösningar. Microsoft® Azure, Microsoft® 365, Google Workspace och Sharps säkerhetsregelverk ger Synappxapplikationerna/tjänsterna hög säkerhet. Ladda ner vår säkerhetsbroschyr för mer information om säkerheten i Synappx.

Ladda ner Synappx
