Kvinna arbetar på IT-support för företag

IT-support för företag

Sharp IT-support för företag finns där för att lösa era IT-problem - dygnet runt och året om. Våra tjänster effektiviserar och minskar era kostnader.

Kontakta oss

Effektiv IT-support 24/7 för företag

Vårt team av svensk- och engelsktalande specialister är tillgängliga dygnet runt. Med vår IT-support för företag blir ni effektiva, ökar IT-säkerheten och sänker era kostnader. 

Vi kan identifiera och implementera rätt lösningar för er IT-verksamhet, allt utefter era specifika önskemål. 


Support för företag

Frågor & Svar

Här hittar du vanliga frågor och svar om IT-support för företag. 

Vad är helpdesk?

En helpdesk hjälper dig att lösa dina IT-problem. Det är vanligt att kontakta en helpdesk via mail eller telefon och få hjälp via fjärrstyrning. En helpdesk är ofta det första steget i en supportkedja.

Vad gör en first line support?

En first line support är den första kontakten inom ett företag för kunder som behöver hjälp eller stöd med IT-frågor eller tekniska problem.

Erbjuder Sharp IT-support i hela landet?

Ja, vi erbjuder support i hela landet.