Servicefrågor
När det gäller trasiga produkter eller annan servicefråga, vänligen kontakta din lokala återförsäljare eller installatör. Alternativt kan du registrera din trasiga produkt direkt här. För att göra det behöver du först registrera dig för Sharp e-Service, genom att klicka på "Sharp eService Registrera". Vi kommer då att ge dig tillgång till tjänsten och du får din data för inloggning, sen kan du logga in genom att gå till "Sharp eService Login".
Användarsupport – kontakta oss
Om du har frågor om:
- Solarpaneler
- Batterier
- Energy Management
skicka då ett meddelande genom att använda kontaktformuläret:
Solpaneler – Garantivillkor
Din Sharp Solpanel har tillverkats efter högsta möjliga standarder vad gäller noggrannhet, omsorg och kvalitet.
Om du söker tillverkarens garantikort för just din produkt, kan du söka den genom att välja modell i "Solpaneler".
Solpaneler – utbyte och omladdning
Behöver du en tidigare modell av solpanel? Sharp har ett lager av kompatibla moduler som passar utgångna modeller. Skicka oss ett meddelande med kontaktformuläret: