Kontakta oss

Allmän supportinformation för Visual Solutions

Om du söker användarmanualer, garantikort, etc vänligen använd funktionen "Ladda ner":

Om du har en trasig produkt och vill komma i kontakt med din lokala servicepartner, vänligen använd funktionen "Hitta närmaste support":

Om du är en Sharp-partner och behöver ytterligare information, vänligen gå till vår partnersida "Sharp för Partners":

Oavsett vilka Sharp Visual Solutionsprodukter du använder och behoven i din verksamhet så finns vi här för att tillhandahålla den support du vill ha, precis när du behöver den.

Support för Visual Solutions – Kontakta oss

Om du behöver hjälp med dina Visual Solutions-produkter kan du kontakta vår support enligt nedan:

Big Pad, skärmar, videovägg, projektorer:
Telefon: 0852 503815

BIG PAD – Garantivillkor

Din Sharp BIG PAD har tillverkats efter högsta möjliga standarder vad gäller noggrannhet, omsorg och kvalitet.

Om du söker garantikort för din produkt, vänligen använd funktionen "Ladda ner":

Notera att tillverkarens garantikort inte påverkar en eventuell lokal garanti du fått av din lokala återförsäljarpartner.

Professionella skärmar – Garantivillkor

Din Sharp professionella skärm har tillverkats enligt högsta standard för omsorg, uppmärksamhet och kvalitet.

Om du söker garantikort för din produkt, vänligen använd funktionen "Ladda ner":

Notera att tillverkarens garantikort inte påverkar en eventuell lokal garanti du fått av din lokala återförsäljarpartner.

Videovägg – Garantivillkor

Din Sharp-videovägg har tillverkats efter högsta möjliga standarder vad gäller noggrannhet, omsorg och kvalitet.

Om du söker garantikort för din produkt, vänligen använd funktionen "Ladda ner":

Notera att tillverkarens garantikort inte påverkar en eventuell lokal garanti du fått av din lokala återförsäljarpartner.