Kontakta oss

Servicefrågor

När det gäller trasiga produkter eller annan servicefråga, vänligen kontakta din lokala återförsäljare eller installatör.  Alternativt kan du registrera din trasiga produkt direkt här. För att göra det behöver du först registrera dig för Sharp e-Service, genom att klicka på "Sharp eService Registrera". Vi kommer då att ge dig tillgång till tjänsten och du får din data för inloggning, sen kan du logga in genom att gå till "Sharp eService Login".

Användarsupport – kontakta oss

Om du har frågor om:

- Solarpaneler
- Batterier
- Energy Management
- LED-belysning

skicka då ett meddelande genom att använda kontaktformuläret:

Solpaneler – Garantivillkor

Din Sharp Solpanel har tillverkats efter högsta möjliga standarder vad gäller noggrannhet, omsorg och kvalitet.

Om du söker tillverkarens garantikort för just din produkt, kan du söka den genom att välja modell i "Solpaneler".

Om du letar efter tidigare garantikort som inte finns med i listan, vänligen kontakta oss.

Notera att tillverkarens garantikort inte påverkar en eventuell lokal garanti du fått av din lokala återförsäljarpartner. 

Solpaneler – utbyte och omladdning


Behöver du en tidigare modell av solpanel? Sharp har ett lager av kompatibla moduler som passar utgångna modeller. Skicka oss ett meddelande med kontaktformuläret: